Back Office Administrator Canopy & Autentic
Over Canopy & Autentic (merken van World of Tents)
World of Tents is een bedrijf met een hart voor tenten. Het is het moederbedrijf van verschillende tentmerken, waaronder Alpino, Canopy, Autentic en Alpinter. World of Tents en haar merken zijn gevestigd in Ronse en stellen een 30-tal mensen te werk.
Alpino ontwikkelt en produceert al sinds 1959 tenten voor scouts- en jeugdgroeperingen. Canopy ontwikkelt, produceert en personaliseert vouwtenten voor diverse klanten, van marktkramer tot ziekenhuis.
Autentic is ons meest recente merk (ontstaan in 2019) en ontwikkelt premium glamping tenten. Het merk ambieert de komende jaren de wereld van glamping en camping te verbazen met haar “high-end” tenten.
Neem een kijkje op www.autentic.world , www.worldoftents.group en www.canopy.be
Over de functie
- Administratie: orderinvoer, verkoop- en inkoopfacturatie, dagelijkse boekhouding, voorraadbeheer, productinformatie up-to-date houden, verzenddocumenten voorbereiden, kantooradministratie
- Communicatie: je communiceert duidelijk en efficiënt met collega’s, klanten en leveranciers over de orderstatus en documentatie. Je bent het eerste aanspreekpunt voor bezoekers op kantoor. Je hebt dagelijks contact met onze partners van over de hele wereld om onze activiteiten te coördineren.
- Logistiek: coördinatie en planning met de magazijnier, organisatie van het transport, opvolging van de leveringen. Je speelt een cruciale rol in het bedrijf door de bestellingen van nabij op te volgen en onze uitstekende reputatie op logistiek vlak te handhaven.
- Project management: Je bent een snelle probleemoplosser die geen schrik heeft om actie te ondernemen wanneer zich onverwachte problemen voordoen. Je bent voortdurend op zoek naar manieren om de operationele processen te optimaliseren en de logistieke diensten van ons bedrijf te verbeteren.
Achtergrond & Vaardigheden
- Talen : Nederlands en/of Frans (moedertaal) en Engels (vloeiend)
- Je bent goed georganiseerd, probleemoplossende en kan zelfstandig prioriteiten stellen.
- Je bent stressbestendig. Je hebt een hands on, no-nonsense mentaliteit.
- Je bent analytisch en hebt oog voor detail.
- Logistieke en/of boekhoudkundige ervaring is een plus maar geen vereiste.
- Bekendheid met het Odoo ERP systeem is een plus maar geen vereiste.
Ons aanbod
- Fulltime dienstverband, dagregime
- Niet-hiërarchisch bedrijf met doorgroeimogelijkheden
- Een job die kan aangepast worden aan je competenties en interesses
- Extra voordelen zoals maaltijdcheques, groepsverzekering en ziekteverzekering
- Veelzijdige job in een internationale omgeving
- Gemakkelijk bereikbaar, verkeersvrij kader, in ruime en mooi gerenoveerde kantoren.
- Een jong en dynamisch team van collega’s
Contact